17 lipca 2014

Jak znaleźć drugą połówkę?

Wiele osób zadaje sobie to pytanie. Przede wszystkim trzeba wykonać ten pierwszy krok, bo bez niego nie osiągniemy nic i zostaniemy sami. Następnie poznając osoby trzeba zwrócić uwagę na to, co lubią robić, czy będziecie się uzupełniali lub czy będziecie po prostu bardzo podobni. Ci, którzy lubią próbować nowych rzeczy, z pewnością wybiorą kogoś, kto może w ich życie wprowadzić właśnie coś nowego. Jeśli lubicie stabilizację, pewnie wybierzecie kogoś o podobnych zainteresowaniach. Pamiętajcie, że wybór musi być trafny, bo w końcu celem jest ciekawe i niemęczące spędzanie czasu z tą osobą, a z jej zmianą, może być problem.

Z głową więc poszukuj swojego współlokatora do mieszkania w akademiku! Nie chcesz chyba, żebyście byli parą kujon-imprezowicz, a przez to cały czas wchodzili sobie w drogę? Mieszkanie z drugą osobą ma być przyjemnością. Oczywiście, niektórym łatwiej byłoby zamieszkać samemu. Okej, decyzja należy do Was. Jednak ma to swoje złe strony - przede wszystkim, więcej płacicie, więcej obowiązków macie na głowie, a te rzeczy można podzielić między dwie osoby :).

Życzę Wam i sobie powodzenia w szukaniu współlokatora. Mam nadzieję, że mój wybór będzie strzałem w dziesiątkę i będziemy mogły nazwać się przyjaciółkami, a nie najgorszymi wrogami :).

Jeśli to czytasz i również szukasz współlokatora na rok akademicki 2014/2015 w Lublinie (UMCS, KUL) to oto informacje o mnie (jeśli wpadłam w Twoje "gusta" i sądzisz, że mieszkanie ze mną może być bądź, co bądź przyjemnością - napisz sylwiaa.d@vp.pl).

O mnie:
Jestem osobą żywą, otwartą, łatwo nawiązuję przyjaźnie, nie mam problemów z nieśmiałością. Dużo mówię, nie lubię siedzieć bezczynnie. Nie palę, mało alkoholu piję, na imprezy czasem chadzam, ale nie jestem typową imprezowiczką. Tworzę biżuterię, więc czasem przy tym nabałaganię. Jestem osobą wrażliwą, lubię pomagać i wydaje mi się, że mieszkanie ze mną nie będzie katorgą :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz